Moderna Försäkringar utsedd till Årets Mäklardisk

Svenska försäkringsmäklares förening delar årligen ut priset Årets Mäklardiskdisk, vilket går till marknadens bästa försäkringsbolag inom kategorin sakförsäkringar. För fjärde året i rad tog Moderna Försäkringar hem det prestigefulla priset.

Utmärkelsen är helt baserad på vad medlemmarna i SFM tycker om aktörerna i branschen under år 2015. För första gången var dessutom förmedlarassistenter med i omröstningen.
- Vi vill tacka alla som röstat på oss. För oss är det extremt viktigt att förmedlare och förmedlarassistenter är fortsatt nöjda med vår leverans, då vår målsättning är branschledande service och kvalitet, samt att vara ett långsiktigt alternativ på marknaden, säger Ulf-Lennart Gertz Johansson, affärsområdeschef för Moderna Företag & Industri.

I svaret vägs aspekter som tillgänglighet, snabbhet, bemötande, professionalism, utbildning, säljmaterial och support in.
- Vi är naturligtvis stolta men inte nöjda. Vi kommer fortsätta utveckla vår verksamhet och jobba närmare förmedlarna så att vi hela tiden ligger i framkant, avslutar Ulf-Lennart.

Om Moderna Försäkringar – Företag & Industri
Moderna Försäkringar – Företag & Industri försäkrar allt från små och medelstora företag till stora, internationella koncerner. Vi är passionerade skadereglerare utifrån varje företags unika behov och distribuerar försäkringar exklusivt via försäkringsförmedlare.

Ulf-Lennart Gertz Johansson, Affärsområdeschef Moderna Företag & Industri
Tel: +46 8 684 123 54 Mobil: 073 707 32 14